Messupeli tiedottaa ja viihdyttää! Case Fingrid

Kuinka houkutella kävijöitä omalle messuosastolle? Tämä on varmasti tuttu kysymys monille messuille lähteville. HappyWisen messupelit on suunniteltu vastaamaan juuri tähän haasteeseen ja samalla ne myös tiedottavat ja viihdyttävät.

Fingrid on hyödyntänyt Rakenna reitti -peliä mm. Farmarimessuilla.Pelin avulla sähköverkon ylläpidosta vastaavan yrityksen liiketoiminta tuli tutuksi messuvieraille, sillä pelaajan tehtävänä on rakentaa voimajohtolinja sähkölaitokselta sähkönkuluttajalle mahdollisimman nopeasti kääntämällä reittipalasia oikeisiin asentoihin ja lopuksi syöttämällä sähkövirta oikein rakennetulle reitille.

Peli on tehokas huomionherättäjä näyttävine grafiikoineen ja animaatiotehosteineen, kun sen heijastaa suurelle valkokankaalle. Ja kun peli on vielä viihdyttävä, yleisömenestys osastolla on taattu. Fingrid olikin tyytyväinen projektitoimitukseemme ja he pitivät erityisesti siitä, että peli oli niin läheisesti sidottu heidän ydintoimintaansa.

Messupelin hankkiminen meiltä onnistuu helposti. Olemme suunnitelleet jo valmiiksi valikoiman messuille sopivia pelejä, joiden sisältö ja ulkoasu räätälöidään halutulla tavalla esim. yrityksen yleisilmettä mukaillen. Messupelillä yritys voi kertoa viihdyttävästi ja ytimekkäästi joko tuotevalikoimastaan, yksittäisen tuotteen/palvelun ominaisuuksista tai toiminnastaan. Vähimmillään tarvitsemme tilaajalta ainoastaan esiteltävien tuotteiden nimet ja yrityksen logon.

Comments are closed.